Mleko sojowe + orzechowa wódka

Nie sądziłam, że jakiś alkohol w połączeniu z mlekiem sojowym może aż tak dobrze smakować. Właściwie, że może w ogóle smakować, bo na samą myśl o tym połączeniu, może zrobić się niedobrze ;)
A jest wręcz przeciwnie! Drink jest pyszny, smakuje jak dobry likier. Polecany dla amatorów słodkich napojów.





Składniki

mleko sojowe czekoladowe
mleko sojowe waniliowe
Soplica orzech laskowy


Przygotowanie

Do szklanki nalewamy wódkę orzechową, więcej lub mniej, wedle upodobań i wielkości szklanki. Dopełniamy mlekiem waniliowym i czekoladowym (najlepiej pół na pół), mieszamy i pijemy.

Składniki mogą być schłodzone, lecz nie jest to konieczne.

Komentarze

  1. najlepsza z waniliowym, niezła jest też z orzechowym, ale czeko-waniliowej koniecznie muszę spróbować :D
    pić nie umierać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a wino z sokiem ananasowym próbowałaś? wino z mlekiem sie zważy ! ale wodki to nie znałam takiego polączenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale z mlekiem brzmi strasznie :D

      Usuń
    2. a jakie wino połączyć z sokiem?:)

      Usuń
  3. Własnie wale szapsa i spoko racja w smaku jak MONTE z alkocholem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sie zrobi lubie słodziaki alkoholowe:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Zdjęcia publikowane na blogu weganka.com są moją własnością intelektualną i zabraniam ich rozpowszechniania oraz modyfikowania bez mojej wiedzy i zgody.
Copyright © Kuchnia wegAnki