Madryt! La Oveja Negra

La Oveja Negra, czyli Czarna Owca. Sympatyczny, 100% wegański lokal w Madrycie.





















































Jest to druga z restauracji, którą odwiedziliśmy będąc w stolicy Hiszpanii. Na wstępie zaznaczę, że nie mam pojęcia co wtedy zamówiliśmy oprócz burgera i ciasta marchewkowego. Tego dnia mieli jakieś problemy i to co początkowo zamówiliśmy nie mogło być zrealizowane, wybraliśmy to co zostało nam polecone. Słabo znam hiszpański, podstawowe zwroty i pojedyncze słowa, a obsługa bardzo słabo znała angielski, więc jedliśmy trochę "w ciemno".






















































Wnętrze prezentuje się następująco :) Zamówiliśmy dwie jakby tortille, jedną z warzywami takimi jak szpinak, drugą z sejtanem. Paweł zamówił jeszcze burgera, a ja tradycyjnie wzięłam deser, czyli ciasto marchewkowe z kremem z nerkowców. O ile tortille (o ile nimi były) nas nie powaliły, to ciasto i burger były przepyszne.






Za wszystkie dania i deser plus piwo i Cola Mate zapłaciliśmy ok. 19 euro.

La Oveja Negra
Buenavista 42
Madrid, Spain

Happy Cow
Facebook








Komentarze

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Zdjęcia publikowane na blogu weganka.com są moją własnością intelektualną i zabraniam ich rozpowszechniania oraz modyfikowania bez mojej wiedzy i zgody.
Copyright © Kuchnia wegAnki